Известие

Collapse
No announcement yet.

Почистване на дебитомер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Моят преди време също го чистих с карбураторен спрей
    и никакъв проблем нямах.
    Пак от златните.....(....111-ки)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от CHILIEV Покажи съобщение
      Този спрей, който е в мен не е контактен. Съдържа Ацетон, Толуен, Хептан, Карбон диоксид.

      Как да разбера моя дебитомер от кой модел е?
      Ако взема чист, медицински спирт ще мога с него да промия безопасно?
      Ще можеш ! но ще си купиш и една спринцовка + игла За да може поне под малко налаягане да пръскаш в/у сензора Със спирта грешки не стават

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
        Ще можеш ! но ще си купиш и една спринцовка + игла За да може поне под малко налаягане да пръскаш в/у сензора Със спирта грешки не стават
        Чудесно. Така ще направя тогава.
        А дебитомера как да разбера от кой модел е. Някъде по него ли пише?
        И още нещо - какъв е този датчик точно до дебитомера?
        Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

        Comment


        • #19
          Със 111 си. Ако те е страх да пръскаш с тоя спрей нали ти казах чист спирт.
          Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
          ех.. Малкото КуВе
          sigpic

          Comment


          • #20
            Жоре и твоя дебитомер е от златните 111,на него пише един номер,кой започва с нула,след това интервал и има три реда по 3 цифри това е модела.Датчика до дебитомера е датччик,който отчита температурата на входящия въздух.
            Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
            Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

            Comment


            • #21
              Ясно. Мерси на всички
              Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

              Comment


              • #22
                Въпросче? защо му викате Златен?
                sigpic
                Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                FIAT TIPO 1.6 DOHC

                Comment


                • #23
                  Щото последно преди година беше над 500 лв. сега не знам колко е ама сигурно пак си е цифра
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24


                    ясно е да златен е мамицата му
                    Last edited by Majed_146; d.m.y г., 12:39.
                    sigpic
                    Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                    FIAT TIPO 1.6 DOHC

                    Comment


                    • #25
                      Като извадя дебитомера, трябва ли да го отварям или е достатъчно да го напръскам така, както е, по пластината и т.н. Обилно го облях със спринцовка и игла със чист спирт.

                      Друго също ми е интересно - как никой не е пригодил евтин дебитомер да работи вместо тея златните? Някой пробвал ли е? Какви са разликите?
                      Attached Files
                      Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

                      Comment


                      • #26
                        Нищо не отваряй, само пръсни обилно температурния датчик, сензора и подсуши (при изгасен двигател разбира се). Не е нужно да откачаш акулулатор или самия МАФ

                        http://www.youtube.com/watch?v=YRCxB4hJwEE

                        http://www.youtube.com/watch?v=_TO7Z...eature=related
                        Last edited by DMS; d.m.y г., 21:24.

                        Comment


                        • #27
                          Извадих МАФ-а и го почистих, другият сензор - не, но мога и това да направя другия уикенд. Дали ще има нужда?
                          Мерси за помощта.
                          Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
                            Нищо не отваряй, само пръсни обилно температурния датчик, сензора и подсуши (при изгасен двигател разбира се). Не е нужно да откачаш акулулатор или самия МАФ

                            http://www.youtube.com/watch?v=YRCxB4hJwEE

                            http://www.youtube.com/watch?v=_TO7Z...eature=related
                            На този MAF няма температурен датчик, този е ***111 ако не се лъжа. Почиства се само бялата плочка

                            Поздрави
                            sigpic
                            Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                            FIAT TIPO 1.6 DOHC

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от CHILIEV Покажи съобщение
                              Като извадя дебитомера, трябва ли да го отварям или е достатъчно да го напръскам така, както е, по пластината и т.н. Обилно го облях със спринцовка и игла със чист спирт.

                              Друго също ми е интересно - как никой не е пригодил евтин дебитомер да работи вместо тея златните? Някой пробвал ли е? Какви са разликите?
                              Защото евтините дебитомери карат по 1-2 г. макс,а старите с така наречения хот филм карат по 10 г. и нагоре................
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Majed_146 Покажи съобщение
                                На този MAF няма температурен датчик, този е ***111 ако не се лъжа. Почиства се само бялата плочка

                                Поздрави
                                И аз забелязах, но предположих, че е от другата страна. Извинявам се - и в manuala-a нещо мамят.

                                Нищо не пречи да го пръсне и него, ако е на достъпно място. При мен навремето всичко беше в сажди и турбо нямаше... на 2500 оборота си карах чист дизел. Няма да споделям в кой сервиз ми казаха, че деботомер не се чисти.

                                Comment

                                Working...
                                X